2011. november 7., hétfő

Pulykamell tekercs





Hűtőben lapul hetek óta egy kevés feta maradék. Először arra gondoltam, hogy pogácsába gyúrva használom fel, de jobb ötletem támadt. Pulykamell filét készítek töltve fetával és (mivel kevésnek találtam) juhtúróval.
hozzávalók:
4 szelet pulykamell filé
kevés feta
snidling
juhtúró
bors
kacsazsír
Kb. 10-15 szál snidlinget apróra vágva fetával összekeverem. Mivel elég sós így, külön a húst nem sózom sem belül, sem kívül.
2 szelet húst kiterítek és elnyújtott kupacban ráteszem a tölteléket, majd hústűvel összetűzöm. Másik két szelet húsra juhtúrót teszek és azokat is összetűzöm. Beleteszem a tepsibe és kevés kacsazsírral meglocsolom. Tetejére borsot szórok, alufóliával lefedem és sütőbe teszem. Mikor félig megsült leveszem a fóliát és tovább sütöm.
Párolt zöldséget készítettem mellé.
Ilyenkor ősszel már kevés friss zöldség található a kertben, de szerencsére a fagyasztó ládában nagy a választék.
Friss a sárgarépa és cukkini a borsó, zöldbab, karalábé és főtt kukorica viszont fagyasztott. Kevés olivaolajon párolom sóval és szerecsendióval ízesítem.

Nincsenek megjegyzések: