2011. február 9., szerda

Liszt

Emlékszem, kislány koromban anyukám mindig átszitálta a lisztet. Néha bizony fennakadt a szitán nem oda való apróság. Igaz, akkor még zsákból mérték a lisztet a boltban.
Mióta saját háztartást vezetek, ezt a szokást én is folytatom. Biztos ami biztos alapon, nehogy meglepetés érjen.
Többször és többféle lisztet kipróbáltam már. Néha nehezen, csak kanál segítségével akart a dobozba szóródni. A rétes liszt egész más. Szinte átfolyik a szitán. Azt vettem észre, hogy a Profi finomlisztet is könnyű szitálni. Ekkor figyeltem fel a jó minőségre.
Akármilyen süteményt vagy kenyér félét sütök vele, mindég nagyon jól sikerül.
Tudom, mindenki másra esküszik, hogy neki mi a jó. Nekem nagyon bevált, és csak ilyet használok a konyhámban. Mikor a receptekben finomlisztet írok, az PROFI liszt.

Nincsenek megjegyzések: